امروز: 1403/01/30 شمسی2024/04/18 میلادی

07136289708

09190972559

شیراز، بلوار مطهری شمالی (زرگری)، نبش کوچه 6، طبقه فوقانی دفتر اسناد رسمی شماره 50

info@rasa-apply.ir

rasa.institute2021@gmail.com

بیمه برای تازه واردان به کانادا

درخواست برای بیمه سلامت به عنوان یک نو ورود

یکی از بزرگترین مزایا در مورد کانادا، سیستم فوق العاده مراقبت های بهداشتی جهانی است. ساکنان کانادا از مراقبت های بهداشتی عمومی برخوردار هستند به این معنی که بیشتر هزینه های درمانی برای شما هزینه ای ندارد. اما نیاز است که شما برای کارت بیمه خود درخواست دهید تا بتوانید از این مزایا استفاده کنید.

هر استان و منطقه ای طرح بیمه درمانی خاص خودش را دارد و پوشش آن می تواند در منطق مختلف متفاوت باشد. برخی استان ها از تازه وارد ها می خواهند که تا سه ماه برای پوشش بیمه صیر کنند. اگر شما به منطقه ای سفر می کنید که نیاز به صبر دارد می توانید بیمه سلامت خصوصی را برای این مدت زمان خریداری کنید.

شما باید توجه داشته باشید که تمام استان ها و مناطق، کمک های پزشکی اورژانسی را به صورت رایگان تامین می کنند. حتی اگر شما کارت بیمه درمانی نداشته باشید. اگر خیلی به پزشک و اورژانس نیاز داشتید به نزدیک ترین بیمارستان مراجعه کنید. شما می توانید اخبار و الزامات مربوط به بیمه درمانی خود را از سایت آن منطقه مشاهده کنید.

تمام رانندگان باید در کانادا بیمه ماشین داشته باشند.

بانک Scotia تامین مالی یک خودرو را برای نو ورودها آسان و مقرون به صرفه کرده است. شما با بیمه ماشین در رویداد های غیر منتظره و تصادف، محافظت می شوید. اگر در کانادا ماشین دارید شما باید بیمه خودرو نیز داشته باشید و نرخ ها بر اساس منطقه، راننده و بیمه متفاوت است. اگر امکان دارد قبل از خرید ماشین در مورد گزینه های بیمه تحقیق کنید. زیرا خودرو هایی با رتبه بندی بهتر هزینه بیمه کمتری دارند.

می توانید رتبه بندی خودرو خود را از طریق دفتر بیمه کانادا بررسی کنید. سالم نگه داشتن، رتبه اعتباری شما را بالا برده و می تواند در کاهش هزینه برخی زمینه ها کمک کند. ممکن است ارزان ترین پوشش بیمه ای که می تواند پیدا کنید وسوسه انگیز باشد با این حال برای بیشتر مناطق در کانادا حداقل نیاز برای بیمه مسئولیت 200 هزار دلار است. اما 2 میلیون دلار پوشش، انتخاب مطمئن تری است.

در نظر بگیرید که اگر شما مقصر باشید، یک تصادف چقدر پر هزینه خواهد بود نه تنها بیمه کافی برای پوشش هزینه های تعمیر وسیله نقلیه و سلامت شخص دیگر نیاز دارید. یلکه مسئولیت هر گونه خسارت مالی ناشی از تصادف را نیز بر عهده خواهید داشت. اگر هزینه وارده یا خسارت بیشتر از حد بیمه بیمه شما باشد باید باقی مانده را خودتان بپردازید و این می تواند مبلغ قابل توجهی باشد.

بیمه خانه برای تازه وارد ها

هر زمانی که شما خانه ای را خریداری یا اجاره می کنید؛ به بیمه نیاز خواهید داشت تا از دارایی خود در مقابل آسیب و سرقت حافظت کنید. بر خلاف خودرو، بیمه خانه و مستاجر الزامی نیست اما بیشتر وام دهندگان مسکن از شما می خواهند که قبل از تایید وام، خانه خود را بیمه کنید.

از آن جا که بیمه خانه یک هزینه اضافی و مازاد است. ممکن است از خودتان بپرسید که آیا واقعا به آن نیاز دارید؛ مخصوصا هنگامی که خانه جدید خریداری شده در بهترین شکل ممکن است. اما اغلب این ایده خوبی است که برای خانه خود به عنوان یک پیشگیری، بیمه بگیرید.

امیدواریم که شما هیچگاه به این پیشگیری ها نیاز نیاز نداشته باشید اما آنها در شرایطی که اتفاق بدی رخ دهد، وجود دارند. حتی اگر شما هرگز نیاز پیدا نکنید که خسارات را تعمیر کنید. برخی حوادث ناگوار رایج که تحت پوشش بیمه خانه قرار دارد شامل:

  • طوفان یخ ممکن است باعث قطعی برق شما به مدت یک هفته شود و یخچال و فریزر پر از مواد غذایی شما از بین برود. بعضی بیمه ها خساراتی را که به مواد غذایی از طرف قطعی برق وارد می شود را پوشش می دهند.
  • یک رهگذر از نقطه ناهمواری در چمن خانه شما عبور کرده و باعث پیچ خوردگی پای خود می شود. بیمه هزینه های پزشکی آن را به عهده گرفته و از دعوی احتمالی پیشگیری می کند.
  • کیف شما که حاوی لپ تاپ و جواهرات شخصی شما است از وسیله نقلیه شما به سرقت رفته. بیمه منزل شما سرقت وسیله نقلیه شما را پوشش می دهد حتی اگر این سرقت دور از محل سکونت شما اتفاق افتاده باشد.

اگر شما خانه ای را اجاره می کنید. باید بیمه مستاجر را خریداری کنید تا خدمات بالا را داشته باشید. حتی اگر شما مالک ساختمان نیستید بیمه مستاجر شما از اموال شخصی و مالی شما در برابر آسیب تصادفی محافظت می کند.

در مقابل ناشناخته ها از خودتان با بیمه زندگی محافظت کنید.

بیمه زندگی یکی دیگر از بیمه های اختیاری اما ضروری است که شما به عنوان یک تازه وارد کانادایی باید ثبت نام آن را در نظر بگیرید. بیمه عمر از عزیزان شما از نظر مالی بعد از فوت شما محافظت می کند. اگر شما مجرد هستید، جدیدا ازدواج کرده اید یا جدا شده اید؛ بیمه عمر از افراد باقی مانده بعد از مرگ شما در زمینه های مالی حفاظت میکند مثل:

  • هزینه های تحصیل در آینده برای فرزندان شما
  • هزینه های تشیع جنازه
  • بدهی های دانشجویی: حتی اگر مجرد هستید و والدین شما برای تحصیلات عالی شما وام گرفته اند؛ اگر از والدین شما به عنوان ذینفع نام برده شود بیمه عمر می تواند وام آنها را جبران کند.

دو نوع بیمه عمر وجود دارد، بیمه عمر مدت دار و بیمه عمر دائم. بیمه مدت دار برای زمان خاصی مثل 10 تا 20 سال را تضمین می کند. اما بیمه دائم که هزینه بیشتری دارد برای تمام طول عمر شما معتبر است و محدودیتی ندارد. پولی که از بیمه دریافت می شود در هر دو مورد معاف از مالیات است و به صورت یکجا پرداخت می شود.

ورود به یک کشور جدید هم هیجان انگیر و هم چالش برانگیز است. مشاوران مالی بانک scotia در کمک به تازه واردان کانادا با تجربه هستند. متوجه شوید که به عنوان یک تازه وارد به چه صورت می توانید یک حساب جدید باز کنید و اعتبار خود را بدست آورید و حتی برای خانه یا خودرو وام بگیرید. 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top