امروز: 1403/01/10 شمسی2024/03/29 میلادی

07136289708

09190972559

شیراز، بلوار مطهری شمالی (زرگری)، نبش کوچه 6، طبقه فوقانی دفتر اسناد رسمی شماره 50

info@rasa-apply.ir

rasa.institute2021@gmail.com

واکسن های مورد قبول کانادا

 

طبق یک رسانه دولتی، از 30 نوامبر، کانادا فهرست واکسن های کووید-19 را که مسافران می توانند دریافت کنند تا کاملا واکسینه شده در نظر گرفته شوند؛ گسترش خواهد داد. Sinopharm، Sinovac، COVAXIN به لیست محدود تولید کنندگان تایید شده مانند Moderna، Astra zeneca، Pfizer و Johnson and Johnson اضافه خواهند شد.

سپس از 15 ژانویه 2022 برخی از مسافران معاف، تنها در صورتی مجاز به ورود به کشور خواهند بود که به طور کامل با یکی از واکسن های تایید شده واکسینه شده باشند. این لیست شامل:

-اعضای خانواده کانادایی ها، مقیم دائم و افرادی که تحت قانون هند ثبت نام کرده اند.

-دانشجویان بین المللی 18 سال و بالا تر، ورزشکاران، دارندگان مجوز کار به استثنای کسانی که در کشاورزی و فرآوری مواد غذایی کار می کنند و ارائه دهندگان خدمات ضروری مانند کامیون داران است.

پس از اجرایی شدن اقدامات جدید، افرادی که واکسینه نشده باشند یا یک دوز از واکسن را دریافت کرده باشند؛ تنها در صورت داشتن معافیت، مجاز به سفر به کانادا خواهند بود. برخی از گروه های معاف شامل کارگران کشاورزی و فرآوری مواد غذایی، اعضای خدمه دریایی، ساکنان دائمی جدید، پناهنگان اسکان مجدد و برخی کودکان زیر 18 سال هستند. این مسافران که از واکسینه شدن کامل معاف هستند؛ هنوز مشمول آزمایش، قرنطینه و شرایط ورود می باشند. کسانی که واکسینه نشده اند و مشمول معافیت نمی شوند، از ورود به کانادا منع خواهند شد.

همچنین از 30 نوامبر، شهروندان کانادایی و مقیم دائمی که کاملا واکسینه شده اند، در صورتی که سفرشان کمتر از 72 ساعت باشد می توانند بدون آزمایش کووید-19 به کشور بازگردند. مسافران کانادایی که بیش از 3 روز کشور را ترک می کنند؛ همچنان باید پس از بازگشت آزمایش PCR منفی قبل از ورود را ارائه دهند.

برای هفته متمادی، کارشناسان از دولت کانادا می خواهند که الزامات پر هزینه تست PCR را برای مسافرانی که کاملا واکسینه شده اند و به سفر های برون مرزی کوتاه مدت می روند را حذف کند. دلیل اصلی این امر آزمایشات پرهزینه است که معمولا بین 150300 دلار می باشد که اگر مدت سفر کوتاه باشد، انجام آنها از نظر منطقی دشوار است.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top