امروز: 1403/01/10 شمسی2024/03/29 میلادی

07136289708

09190972559

شیراز، بلوار مطهری شمالی (زرگری)، نبش کوچه 6، طبقه فوقانی دفتر اسناد رسمی شماره 50

info@rasa-apply.ir

rasa.institute2021@gmail.com

خوش آمدگویی استرالیا به دانشجویان بین المللی

 

همانند تمامی رفت و آمد های بین المللی، دانش آموزان باید تمام الزامات واکسیناسیون و آزمایش کرونا را که توسط مقامات بهداشتی استرالیا تایید شده؛ رعایت کنند. با این حال برای دانشجویانی که کاملا واکسینه هستند و به ACT میرسند یا بازمیگردند؛ نیازی به قرنطینه ندارند. مسئولان آموزش کانبرا از این اطلاعیه استقبال کرده اند.

 

پروفسور برایان اشمیت، معاون دانشگاه ANU، می گوید: ما به همکاری با کشور های مشترک المنافع برای اقدامات بازگشایی مرز های خود به روی دانش آموزان در صورتی که استرالیا ایمن باشد؛ ادامه خواهیم داد و داشتن وضوح کاملی از اقدامات برای ما بسیار عالی است تا دانش آموزان بتوانند مستقیما به محل سکونت خود در محوطه دانشگاه بروند.

پدی نیکسون، معاون دانشگاه کانبرا می گوید: همان طور که اقتصاد ما شروع به رونق می کند ما به استعداد هایی نیاز خواهیم داشت که دانشجویان بین المللی آن را به ارمغان می آورند و همه ما از حضور آنها بهره می بریم. پروفسور هاروی سیدو، سرپرست دانشگاه کامبرا می گوید: بازگشت دانشجویان بین المللی به دانشگاه های ACT و ورود آنها به تحقیقات، از جمله تحقیقات دفاعی و توسعه قابلیت ها، بسیار مهم است.

 

مدیر عامل مؤسسه آموزشی و تکنولوژی کانبرا می گوید: این خبر مورد استقبال CIT قرار گرفت زیرا ما درک می کنیم که دانشجویان بین المللی چقدر برای جامعه کانبرا به ویژه در زمینه های کارهای ضروری مثل بهداشت، مهمان نوازی و تجارت ساختمان و ساخت و ساز  اهمیت دارند.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top