امروز: 1403/01/09 شمسی2024/03/28 میلادی

07136289708

09190972559

شیراز، بلوار مطهری شمالی (زرگری)، نبش کوچه 6، طبقه فوقانی دفتر اسناد رسمی شماره 50

info@rasa-apply.ir

rasa.institute2021@gmail.com

اشتباهات رایج در مورد آزمون IELTS

بخش Speaking چون توسط شخص گرفته می شود؛ سلیقه شخصی در آن دخیل است. 

آزمون speaking  شما توسط شخص امتحان گرفته می شود نه توسط کامپیوتر تا بتواند نمونه خوبی از این که شما در جهان واقعی چگونه عمل می کنید؛ باشد. این بخش شما را برای گفت و گویی که در آینده خواهید داشت؛ آماده می کند. ممتحن های آزمون آیلتس در مورد هیچکدام از کسانی که آزمون می دهند؛ تعصبی ندارند و همه را به صورت برابر در توانایی آنها برای برقراری ارتباط، ارزیابی می کنند.

سایر آزمون هایی که توسط کامپیوتر یا هوش مصنوعی گرفته می شود؛ شما را برای دنیای واقعی آماده نخواهد کرد. از طرفی این سبک دارای خطاهایی هست که ناشی از سیستم کامپیوتری می باشد.

اگر ممتحن را در آزمون speaking بخندانید او به شما نمره بالاتری خواهد داد.

لطیفه گفتن و خندیدن احساس راحتی و آرامش بیشتری را برای شما در این بخش ایجاد می کند اما به این معنی نخواهد بود که این کار باعث دریافت نمره بالاتری شود. اگرچه این کار به شما کمک می کند که احساس راحتی بیشتری با ممتحن داشته باشید و بهترین عملکرد خود را نشان دهید. به خاطر داشته باشید که آنها می خواهند شما بهترین نمره را دریافت کنید از طرفی آنها برای کمک به شما آنجا هستند نه ترساندنتان!

تمرین کردن سوالات اصلی آیلتس به شما کمک خواهد کرد که نمره بالاتری بگیرید.

هر تمرینی که انجام دهید به شما کمک خواهد کرد که آزمون، مدل سوالات و هرچیزی که برای آزمون نیاز دارید را بهتر متوجه شوید. این کار به شما کمک می کند نمره ای که لایق آن هستید را دریافت کنید. منابع زیادی در بیرون وجود دارد که می توانند در تمرین کردن به شما کمک کنند. آیلتس محدوده گسترده ای از سوالات را در فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب قرار داده است.

مرکز اصلی برگزاری آزمون IELTS از باقی مراکز، آزمون آسان تری دارد.

تمامی آزمون های آیلتس توسط ممتحن های اصلی آیلتس انتخاب شده اند که تمام سعی خود بر منصفانه بودن رویکرد خود داشته اند. لیستی از معیار های خاص وجود دارد که همه بر طبق آن عمل می کنند تا سطح زبان انگلیسی شما را با مهارت ارزیابی کنند. با همه این ها  آزمون ها بر اساس یک استاندارد خاص انتخاب شده و تفاوتی میان مراکز در نتیجه آزمون و نمره شما نخواهد بود.

امتحان کامپیوتری از امتحان کتبی سخت تر است.

محتوی سوالات استفاده شده در آیلتس چه در کامپیوتر و چه بر روی کاغذ یکسان است در نتیجه یکیاز آنها از دیگری آسان تر نیست. حتی ممکن است که شما آزمون کتبی آیلتس را آسان تر در نظر بگیرید؛ زیرا اکثر آزمون ها و خواندن و نوشتن را به صورت کتبی انجام داده اید تا با کمک کامپیوتر.

اگر شما در استفاده و تایپ کردن با کامپیوتر راحت باشید آنگاه آزمون دادن از طریق کامپیوتر نیز برای شما آسان خواهد بود. در این آزمون همه گزینه ها را برای شما فراهم می کنند تا کسانی که آزمون می دهند اطمینان خاطر داشته و نیاز هایشان برطرف بشود.

هنگامی که انگلیسی زبان هستید نیازی به آمادگی قبلی ندارید.

تعدادی از افراد که آزمون آیلتس می دهند؛ زبان انگلیسی را به عنوان زبان اصلی خود استفاده می کنند. این موضوع حتما به شما در روز آزمون کمک خواهد کرد با این حال ما همیشه به کسانی که قصد دادن  این آزمون را دارند؛ پیشنهاد می کنیم که از قبل برای آن آمادگی داشته باشند بدون توجه به این که چقدر به زبان انگلیسی مسلط هستند. خواندن ساختار آزمون، درک نوع سوالات و این که چه انتظاری داشته باشید به شما برای آمادگی بیشتر کمک خواهد کرد. در این صورت شما به نمره ای که لایق آن هستید؛ می رسید.

 

حتما مطمئن شوید که اطلاعات دریافتی شما از سایت رسمی آزمون آیلتس و یا شبکه های اجتماعی آن باشد تا به شما کمک کند آماده باشید و بهترین خود را در روز آزمون نشان دهید.  

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top