امروز: 1403/02/01 شمسی2024/04/20 میلادی

07136289708

09190972559

شیراز، بلوار مطهری شمالی (زرگری)، نبش کوچه 6، طبقه فوقانی دفتر اسناد رسمی شماره 50

info@rasa-apply.ir

rasa.institute2021@gmail.com

بهترین دانشگاه های کانادا

دانشگاه تورنتو (University of Toronto)

این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه ها برای دانشجویان بین المللی است که بیش از 980 برنامه آموزشی دارد. دانشگاه تورنتو بخاطر نظریه ارتباطات و نقد ادبی مشهور است و پیشرفت های علمی بزرگی در آن رخ داده است. این دانشگاه بیشترین بورسیه را در بین دانشگاه های کانادا به دانشجویان می دهد.

دانشگاه تورنتو در 3 پردیس که شامل بیش از 18 دانشکده و بخش، کتابخانه و امکانات ورزشی است؛ گسترش یافته. این دانشگاه در بین 20 دانشگاه برتر جهان قرار دارد و 21 درصد از دانشجویان آن بین المللی هستند که تعداد آنها رو به افزایش است.

دانشگاه بریتیش کلمبیا (University of British Columbia)

این دانشگاه، یک دانشگاه معتبر است که در سال 1908 تاسیس شده و به دلیل سنت های خاص خودش در تحقیقات چند رشته ای معروف می باشد. این داشگاه محل آزمایشگاه طبیعی برای ذرات هسته ای فیزیک در ونکوور است. بزرگترین کتابخانه کانادا متعلق به این دانشگاه می باشد.

دانشکده Kelowna محلی برای 63 برنامه از تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. همچنین دانشگاه کلمبیا با بیش از 200 دانشگاه دیگر از جمله UC Berkeley, Seoul national university, Imperial college of London و خیلی های دیگر همکاری می کند.

دانشگاه مک گیل (McGill)

اسم این دانشگاه از روی اسم یک تاجر موفق گرفته شده که وصیت او ساخت یک مؤسسه آموزشی در سال 1813 بوده است. این دانشگاه اولین دانشکده پزشکی کشور کانادا بوده و در حال حاظر شامل 11 دانشکده می باشد. این دانشگاه بیش از 32 درصد دانشجوی بین المللی دارد که بیشتر آنها در پزشکی، مهندسی، هنر، علوم پایه و حوزه های مدیریتی ثبت نام کرده اند. دانشگاه مک گیل یکی از بهترین دانشگاه ها برای دانشجویان خارجی است و سهم قابل توجهی در جوامع علمی دارد.

دانشگاه مک مستر (McMaster)

این دانشگاه در سال 1881 توسط وصیت بانکدار معروف تاسیس شد. در حال حاظر شامل 6 دانشکده در حوزه های تجارت، علوم اجتماعی، علوم بهداشت، مهندسی، علوم انسانی و علوم پایه است. این دانشکده ها، همگی از مدل McMaster پیروی می کنند که سیاست یادگیری آن بر رویکرد های بین رشته ای و دانش آموز محور است. این دانشگاه بخاطر فعالیت های تحقیقاتی خود در علوم بهداشت تقدیر می شود.

دانشگاه مونترال (University of Montreal)

دانشگاه مونترال یک دانشگاه پیشرو در تحقیقات و یکی از بزرگترین مجتمع های دانشگاهی در شمال آمریکا است. این دانشگاه به مدرسه تجارت HEC مونترال و مدرسه مهندسی پلی تکنیک مونترال وابسته است. این دانشگاه 14 بخش و دانشکده دارد که شامل: طراحی محیط زیست، حرکت شناسی، هنر و علوم پایه نیز می شود. آزمایشگاه های قابل توجهی در آن آغاز به کار کرده اند.

دانشگاه مونترال به طور مداوم جزئی از رتبه بندی آموزش عالی است. رتبه بالای این دانشگاه در پزشکی و علوم کامپیوتر بسیار مطرح است. با این حال نزدیک به 10000 دانشجوی بین المللی در آن ثبت نام کرده اند که در بین دانشگاه های کانادا یکی از بزرگترین هاست.

دانشگاه آلبرتا (University of Alberta)

دانشگاه آلبرتا یک دانشگاه جامع در Edmonton است که طیف گسترده ای از برنامه ها را در کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد. این دانشگاه شامل 18 بخش و دانشکده در 5 پردیس می باشد که 4 تا از آن ها در Edmonton و یکی در Camrose است. این دانشگاه در حوزه های متفاوتی از جمله دیرینه شناسی، جنگلداری، حمل و نقل و رشته های مرتبط با ورزش شناخته می شود.

دانشگاه آلبرتا تمرکر قوی بر روی تحقیقات و پاسخ به سوالات بنیادی در مورد تغیرات اجتماعی، سلامت انسان و پیشرفت علم در همه حوزه ها دارد. این دانشگاه بهترین امکانات را برای 40000دانشجو که 7000 نفر از آنان را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهد؛ فراهم می کند. این کار می تواند مشارکت خاصی را با جهان ایجاد کند.

دانشگاه اوتاوا (University of Ottawa)

این دانشگاه بزرگترین دانشگاه دو زبانه تحقیقاتی در دنیا است. این دانشگاه 450 برنامه را به دو زبان انگلیسی و فرانسه در 10 دانشکده ارائه می دهد. این برنامه ها شامل: پزشکی، مهندسی، علوم اجتماعی و بزرگترین دانشگاه حقوق در کانادا می باشد. این دانشگاه 40 مرکز تحقیقاتی همراه با اسپانسر دارد که درآمدی 300 میلیون دلاری برای دانشگاه ایجاد کرده است. همچنین رتبه بالایی در برنامه های پزشکی دارد.

97 درصد از فارغ التحصیلان این دانشگاه، مشغول به کار هستند. دانشجویان بهترین فرصت را برای خواندن و یادگیری مهارت های صنعتی، در برنامه ها این دانشگاه دارند. برنامه های آموزشی مشارکتی آن، دانشجویان را با مشاغل پولی مرتبط با حوزه تحصیلی خود آشنا می کند.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top