امروز: 1403/01/09 شمسی2024/03/28 میلادی

07136289708

09190972559

شیراز، بلوار مطهری شمالی (زرگری)، نبش کوچه 6، طبقه فوقانی دفتر اسناد رسمی شماره 50

info@rasa-apply.ir

rasa.institute2021@gmail.com

چرا کانادا کشور مناسبی برای تحصیل است؟

در سال های اخیر ، کانادا شاهد افزایش در درصد دانشجویان بین المللی است که در دانشگاه های این کشور تحصیل می کنند. فاکتورهای مختلفی وجود دارد که با این مسئله را اثبات میکند.

 

 

1.کانادا دارای سه دانشگاه است که در میان 100 دانشگاه برتر جهان قرار دارد: دانشگاه تورنتو ، دانشگاه بریتیش کلمبیا و دانشگاه مک گیل از جمله دانشگاه هایی هستند که در لیست دانشگاه های برتر جهان قرار دارند. بسیاری از مدارس برتر در شهرهای پر رونق این کشور واقع شده اند. شهرهایی مانند ونکوور ، تورنتو ، کبک و آلبرتا به دانشجویان دسترسی بی نظیر به موسسات عالی فرهنگی را ارائه می دهند. این دسترسی به شما امکان می دهد تکالیف دوره خود را تکمیل کرده و از تحصیل در رشته های هنری ، تئاتر و موسیقی و... لذت ببرید.

 

 

 

2.هزینه تحصیلات دانشگاهی: کانادا در مقایسه با ایالات متحده شهریه نسبتاً ارزان ارائه می دهد. علاوه بر این، هزینه زندگی در بسیاری از شهرهای کانادا کمتر از زندگی در آمریکا یا انگلیس است. دانشجویان بین المللی همچنین توانایی درخواست کمک مالی را به صورت بورسیه، وام و کمک هزینه تحصیلی دارند.

 

 

 

3.سهولت اخذ سکونت دائم بعد از فارغ التحصیلی: کانادا به فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلی خاص گزینه درخواست مجوز کار پس از فارغ التحصیلی  (PGWP) را می دهد. این اجازه کار به شما امکان می دهد بعد از فارغ التحصیلی در کانادا کار کنید. همچنین شما را از طریق کلاس تجربه کانادا و برنامه Federal Skilled Worker واجد شرایط سکونت دائم می کند. اگر واجد شرایط PGWP نیستید، پس از اتمام تحصیل همچنان می توانید با استفاده از نوع دیگری از مجوز در کانادا کار کنید.

 

 

 

4.کمک هزینه کاری:بسیاری از دانشجویان بین المللی قصد دارند هنگام تحصیل در کانادا برای تأمین هزینه های زندگی کار کنند، اما قوانینی نیز وجود دارد. ایجاد یک بستر و ارتباطات از طریق تجربه شغلی هنگام ورود فرد به دنیای کار،امری حیاتی است. مهم است که بدانید دانشجویان بین المللی در کانادا می توانند تا 20 ساعت در هفته و تمام وقت در زمان تعطیلات برنامه ریزی شده بدون نیاز به ویزای کار، کار کنند.

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top