امروز: 1403/02/01 شمسی2024/04/20 میلادی

07136289708

09190972559

شیراز، بلوار مطهری شمالی (زرگری)، نبش کوچه 6، طبقه فوقانی دفتر اسناد رسمی شماره 50

info@rasa-apply.ir

rasa.institute2021@gmail.com

پیام نخست وزیر کانادا به مناسبت فرا رسیدن نوروز

متن بیانیه نخست وزیر کانادا جاستین ترودو به مناسبت فرا رسیدن نوروز - این بیانیه غروب روز جمعه نوزدهم مارس در تارنمای نخست وزیری منتشر شد.
جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، با انتشار بیانیه‌ای، فرا رسیدن سال نو و نوروز را به کشورهایی که این عید باستانی را جشن می‌گیرند تبریک گفت.
 متن این بیانیه که در غروب روز جمعه نوزدهم مارس در سایت نخست وزیری کانادا منتشر شده بدین شرح است: فردا، جوامع پارسی، افغان، کرد، زرتشتی، بهائی، آسیای میانه و اسماعیلی در کانادا و سراسر جهان نوروز و آغاز سال نو 1400 را در تقویم فارسی جشن می‌گیرند.
نوروز – به معنای”روز نو و جدید” و جشن باستانی بهار است. در این مدت، خانواده و دوستان اغلب دور سفره هفت سین جمع می‌شوند تا با هم غذا بخورند، از موسیقی لذت ببرند و نعمت الهی را سپاسگزاری می‌کنند.
امسال کمی متفاوت به نظر می‌رسد.
در حالی که ما همچنان به مقابله با بیماری همه گیر جهانی کووید19 ادامه می‌دهیم، بسیاری از افراد نوروز را به تنهایی یا در قرنطینه و دور از عزیزان خود سپری خواهند کرد. برای برخی نیز این نوروز، دومین نوروز بدون عزیزانی خواهد بود که در فاجعه هواپیمایی بین المللی اوکراینی از دست دادند.
سالی که گذشت سال دشواری بود اما من می‌دانم که ما راه‌های جایگزینی برای جشن گرفتن تعطیلات و حمایت از یکدیگر خواهیم یافت، تا زمانی که همه بتوانیم با خیال راحت دوباره با هم جشن بگیریم.
نوروز برای میلیون‌ها نفر از مردم که امروز آن را جشن می‌گیرند فرصتی برای تأمل در سال گذشته و تعیین اهداف برای سال آینده است.
همچنین زمان آن فرا رسیده است که با امید و خوش بینی به آینده  نگاه کرده و از بسیاری از جوامع که نوروز را به خاطر مشارکت‌های‌شان در ساختن کانادای بهتر مشاهده می‌کنند، سپاسگزاری کنیم.
ما با هم می‌توانیم جامعه‌ای قوی‌تر، متنوع تر و فراگیرتر ایجاد کنیم.
من و سوفی به نمایندگی از خانواده مان آرزو می‌کنیم که همه نوروز شاد و سلامتی را جشن بگیرند.
“هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز“

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top